Specyfika usług i inne szkolenia

Usługi mają swoją specyfikę: proponujemy więc odpowiednie szkolenia

=

Specyfika usług i podstawowe elementy marketingu

=

Podstawy social mediów

=

Merchandising

=

Podstawowe elementy grafiki w marketingu

Specyfika usług i podstawowe elementy marketingu usług serwisowych

Marketing usług serwisowych nie zawsze powinien być prowadzony tak samo jak marketing towarów. Jest tu sporo zagadnień, na które warto zwrócić uwagę. Poniżej znajdziesz przykładowe tematy, które proponujemy w szkoleniu lub module szkoleniowym (na przykład podczas szkolenia z obsługi klienta):

  • Jak marketingowo radzić sobie z usługą? Elementy wynikające ze specyfiki marketingu usług, które utrudniają komunikowanie usług

  • Jak budować komunikat marketingowy w usługach?

  • Podstawowe elementy i zasady w przekazie na odległość i w bezpośredniej rozmowie z klientem

  • Rola wizerunku / pozycjonowania: po co i jak wyróżnić się wśród konkurencji?

  • Jakość – postrzeganie jej przez klienta. Rola standardów obsługi

  • Podstawy poprawnego jakościowo i handlowo procesu obsługi klienta

  • Podstawowe rozwiązania cenowe w usługach

  • Podstawy merchandisingu

  • Gwarancja w usługach z marketingowego i prawnego punktu widzenia. Elementy rękojmi i praw usługodawcy oraz klienta

Szkolenie to możemy oczywiście przeprowadzić stacjonarnie lub online, ale mamy także wersję e-learningową. Kliknij tu, aby przejść do sklepu, a poniżej znajdziesz demo tego kursu.

Social media: podstawy do wykorzystania w warsztacie

Usługi serwisowe nie wywołują w pierwszej kolejności pozytywnych skojarzeń konsumenckich. Odwiedziny w serwisie to często przykra konieczność. Dlatego „sprzedawanie” napraw w social mediach nie jest pierwszą potrzebą warsztatu. Ale można zrobić kilka prostych rzeczy, by promować wizerunek swojej firmy wśród klientów właśnie za pomocą mediów społecznościowych. Możemy zrealizować dla Was moduł szkoleniowy na ten temat.

Poprowadzi go ekspert od wielu lat związany z motoryzacją. Najpierw jako dziennikarz, następnie specjalista w zakresie public relations i digital marketingu. Współtworzył pierwszą polską agencję PR wyspecjalizowaną w obsłudze producentów i dystrybutorów części oraz portal branżowy.

  • Niezależnie od tego czy jest się doradcą serwisowym czy mechanikiem, warto rozwijać swoje miękkie umiejętności i budować własną markę

  • Social media (FB / Instagram) świetnie sprawdzają się w kontakcie z użytkownikami w typie entuzjasty – brzmi znajomo?

  • Social media ninja: po godzinach i w trakcie pracy

  • Jak zostać ambasadorem swojego serwisu?

  • Jak postować, jak robić zdjęcia (i czym), jak planować, jak promować?

merchandising: ekspozycja i tworzenie atmosfery zakupów

W jaki sposób wpływa na klienta ekspozycja w miejscu sprzedaży pojazdów, części, akcesoriów i świadczenia usług serwisowych? Jeśli chcemy lepiej sprzedawać dzięki efektywnemu wykorzystaniu warunków lokalowych oraz czasu wizyty klienta w lokalu firmy, pomyślmy o merchandisingu.

  • Oczami klienta: reguły zachowań konsumenckich i ich wyko­rzystanie w organizacji ekspozycji. Motywy zakupowe klienta

  • Poszczególne działy i strefy tematyczne w bu­dynku

  • Jakie wrażenia może odnieść klient odwiedzając firmę? Pracownicy, światło, kolory, dźwięki, komunikaty, zapachy, wen­tylacja, temperatura, wrażenia dotykowe, miejsce przyjęcia, jasność pomieszczeń i trafność oznaczeń poszczególnych części firmy, usług i działów, estetyka miejsca oraz inne wrażenia

  • Sposób prezentacji różnych produktów

  • Rozmieszczenie kategorii produktów

  • Odświeżanie ekspozycji – korzyści i zagrożenia, konieczność czy potrzeba

  • Ekspozytory i ekspozycja w małych przestrzeniach

  • Jak działają ceny?

  • Doradztwo specjalistów i rola pracownika w merchandisingu

  • Świadoma organizacja czasu oczekiwania na realizację usługi

Podstawowe elementy grafiki w marketingu

Niektóre firmy same projektują elementy komunikacji marketingowej lub na przykład współpracują z niezależnymi grafikami. Mamy dla Was odpowiednie szkolenie! Jego celem jest znalezienie wspólnego języka z grafikami, agencjami reklamowymi i drukarniami. A także zdobycie umiejętności oceny materiałów przez nich przygotowanych, choćby po to, by nie popełnić kosztownego błędu. Szkolenie prowadzą doświadczeni graficy.

  • Logo,ulotka, plakat, mail itp.: podstawy layoutu, kompozycja różnych układów graficznych

  • Kolory: wskazane i niewskazane zestawienia kolorystyczne, standardy kolorów do druku i Internetu

  • Przygotowanie i wykorzystanie zdjęć oraz grafik

  • Relacje z grafikiem i drukarnią, elementy, na które należy zwrócić uwagę zlecając druk (druk cyfrowy / druk offsetowy)

  •  Formaty przygotowania materiałów do druku i Internetu

Email

Telefon

+48 601 175 196

Show Buttons
Hide Buttons