sprzedaż, proces, komunikacja
Tylko doświadczeni eksperci
Z praktyką w biznesie oraz obsłudze klienta
Tysiące godzin szkoleń za nami
Sprzedaż / obsługa klienta / komunikacja

Szkolenie to możemy oczywiście przeprowadzić stacjonarnie lub online, ale mamy także wersję e-learningową. Kliknij tu, aby przejść do sklepu, a poniżej znajdziesz demo tego kursu.
W zależności od potrzeb zaproponujemy wybór odpowiednich zagadnień – poniżej przedstawiamy je od mniej do bardziej zaawansowanych. W realizowanym szkoleniu (sprzedaż / obsługa klienta / komunikacja) te tematy oczywiście dopasowane zostaną do tego, czy będzie ono dotyczyło komunikacji w firmie, czy sytuacji typowo sprzedażowych. Możemy także przećwiczyć z uczestnikami inne elementy.
-
Podstawy: co jest ważne w usługach a oczekiwania klientów
-
Komunikacja werbalna i niewerbalna: dopasowanie się do rozmówcy
-
Cele, jakie stawiamy sobie przed komunikacją
-
Podstawowe techniki prowadzące do porozumienia lub zrealizowania sprzedaży, oparte o aktywne słuchanie i zadawanie pytań
-
Właściwa prezentacja rozwiązania / usługi / produktu, fakty a opinie
- Rozmowa przez telefon
- Sprzedaż dodatkowa
-
Obiekcje (w tym cenowe), sytuacje trudne i reklamacje
-
Domykanie sprzedaży
-
Tzw. typy klienta / rozmówcy
-
Wartości, którymi kieruje się klient / rozmówca i jakie to ma znaczenie dla dojścia do porozumienia w komunikacji / sprzedaży
-
Wywieranie wpływu, techniki perswazji na różnym poziomie zaawansowania
-
Asertywność i emocje w rozmowie oraz zarządzanie stresem
-
Wykorzystanie procesu decyzyjnego klienta
Proces obsługi klienta

W sprzedaży liczą się nie tylko techniki, ale również proces, przez jaki przechodzi klient podczas zamawiania oraz realizacji usług, a także sprzedaży towarów. Właściwie skonstruowany oraz realizowany przez pracowników proces, sam w sobie daje duże możliwości sprzedażowe. Zapewnia również jakość oraz satysfakcję klienta.
-
Rola procesu obsługi w usługach serwisowych
-
Co sprawia, że klient jest zadowolony?
-
Jak w naturalny sposób wykorzystać elementy procesu do sprzedaży?
-
Jak używać materiałów informacyjnych / promocyjnych w rozmowie z klientem?
-
Wypracowywanie standardów obsługi klienta: możemy to zrobić podczas szkolenia lub zrealizować jako oddzielną usługę!
Telefon
+48 601 175 196