dla uczących innych
trenerów wewnętrznych, kierowników i innych pracowników
Szkolenia „trenerskie” dla kierowników, pracowników oraz trenerów wewnętrznych

Szkolenie to możemy oczywiście przeprowadzić stacjonarnie lub online, ale mamy także wersję e-learningową. Kliknij tu, aby przejść do sklepu, a poniżej znajdziesz demo tego kursu.
Trener wewnętrzny to ktoś, kto szkoli pracowników w firmie. Ale taką rolę może i powinno pełnić wiele osób w organizacji; także kierownicy oraz pracownicy operacyjni. Umiejętność dzielenia się kompetencjami jest bowiem kluczowa dla rozwoju firm, szczególnie w dzisiejszym szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przede wszystkim w firmach zatrudniających wiele osób, a także w sytuacji, gdy wciąż przyjmowani są nowi ludzie bądź zmieniają oni swoje obowiązki. Na przykład w przedsiębiorstwach o profilu BPO/SSC czy produkcyjnym. Ciągłe doszkalanie współpracowników to coś naturalnego.
Proponujemy więc szkolenia dla osób na różnych stanowiskach oraz poziomach zaawansowania związanego z uczeniem współpracowników. Nawet dla zupełnie początkujących. Dzielenie się kompetencjami może być efektywniejsze niż do tej pory i przynosić satysfakcję!
Oferujemy nie tylko przeprowadzenie szkoleń, ale też uczestniczenie we wdrożeniu sposobów przekazywania wiedzy i umiejętności. Będziemy pomagać Waszym (wybranym) kierownikom / team leaderom oraz przedstawicielom HR w wypracowaniu rozwiązań przydatnych w Waszej Firmie. Taki projekt szyty na miarę Waszych procesów i ludzi może być przydatny szczególnie w firmach z sektora BPO/SSC.
Poniżej przedstawiamy przykładowe zagadnienia szkoleniowe. Najpierw te przydatne każdemu, kto w firmie przekazuje kompetencje kolegom. W drugiej kolejności te bardziej zaawansowane, dla trenerów wewnętrznych.
-
Style nauczania w zależności od tego, czy przekazujemy wiedzę, czy różne rodzaje umiejętności
-
Dobieranie form edukacji do celu, jaki chcemy osiągnąć
-
Jak w sposób praktyczny, wygodny i efektywny przekazywać wiedzę oraz umiejętności: czy wystarczy tylko słynna „teoria i praktyka”? Proste techniki, wskazówki oraz triki
-
Projektowanie szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacyjnych
-
Budowanie postawy trenerskiej
Proces grupowy, dynamika grupy, interakcja z grupą -
Pytania, metafora, storytelling jako ważne elementy pracy trenera
-
Wywieranie wpływu, techniki perswazji
-
Asertywność i emocje oraz zarządzanie stresem
-
Podstawy mentoringu i coachingu
-
I inne…
Telefon
+48 601 175 196