dla uczących innych

trenerów wewnętrznych, kierowników i innych pracowników

Szkolenia „trenerskie” dla kierowników, pracowników oraz trenerów wewnętrznych

Szkolenie to możemy oczywiście przeprowadzić stacjonarnie lub online, ale mamy także wersję e-learningową. Kliknij tu, aby przejść do sklepu, a poniżej znajdziesz demo tego kursu.

Trener wewnętrzny to ktoś, kto szkoli pracowników w firmie. Ale taką rolę może i powinno pełnić wiele osób w organizacji; także kierownicy oraz pracownicy operacyjni. Umiejętność dzielenia się kompetencjami jest bowiem kluczowa dla rozwoju firm, szczególnie w dzisiejszym szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przede wszystkim w firmach zatrudniających wiele osób, a także w sytuacji, gdy wciąż przyjmowani są nowi ludzie bądź zmieniają oni swoje obowiązki. Na przykład w przedsiębiorstwach o profilu BPO/SSC czy produkcyjnym. Ciągłe doszkalanie współpracowników to coś naturalnego.

Proponujemy więc szkolenia dla osób na różnych stanowiskach oraz poziomach zaawansowania związanego z uczeniem współpracowników. Nawet dla zupełnie początkujących. Dzielenie się kompetencjami może być efektywniejsze niż do tej pory i przynosić satysfakcję!

Oferujemy nie tylko przeprowadzenie szkoleń, ale też uczestniczenie we wdrożeniu sposobów przekazywania wiedzy i umiejętności. Będziemy pomagać Waszym (wybranym) kierownikom / team leaderom oraz przedstawicielom HR w wypracowaniu rozwiązań przydatnych w Waszej Firmie. Taki projekt szyty na miarę Waszych procesów i ludzi może być przydatny szczególnie w firmach z sektora BPO/SSC.

Poniżej przedstawiamy przykładowe zagadnienia szkoleniowe. Najpierw te przydatne każdemu, kto w firmie przekazuje kompetencje kolegom. W drugiej kolejności te bardziej zaawansowane, dla trenerów wewnętrznych.

  • Style nauczania w zależności od tego, czy przekazujemy wiedzę, czy różne rodzaje umiejętności

  • Dobieranie form edukacji do celu, jaki chcemy osiągnąć

  • Jak w sposób praktyczny, wygodny i efektywny przekazywać wiedzę oraz umiejętności: czy wystarczy tylko słynna „teoria i praktyka”? Proste techniki, wskazówki oraz triki

  • Zwiększanie efektów szkoleń… przed i po szkoleniu

  • Projektowanie szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacyjnych

  • Budowanie postawy trenerskiej
    Proces grupowy, dynamika grupy, interakcja z grupą

  • Pytania, metafora, storytelling jako ważne elementy pracy trenera

  • Wywieranie wpływu, techniki perswazji

  • Asertywność i emocje oraz zarządzanie stresem

  • Podstawy mentoringu i coachingu

  • I inne…

Email

Telefon

+48 601 175 196

Show Buttons
Hide Buttons