SZKOLENIA PRAWNE

Oczywiście we współpracy z prawnikami z doświadczeniem w branży!

=

Rękojmia, gwarancja, prawa usługodawcy i sprzedawcy oraz klienta

=

Prawo pracy

=

E-commerce

=

Aspekty prawne i organizacyjne napraw poszkodowych w serwisach blach-lak

Jakie są prawa serwisu, sprzedawcy oraz klienta? Czy usługi naprawy i diagnozy objęte są rękojmią oraz gwarancją? Jak w prosty sposób zabezpieczyć przed nieuzasadnionymi roszczeniami klientów? I jak zabezpieczyć się przed stratami finansowymi wynikającymi z niektórych roszczeń? Na te pytania odpowie nasze szkolenie prawne.

Zobacz film znajdujący się pod zdjęciem

Nasze szkolenie prowadzone jest przez prawnika mającego ogromne doświadczenie nie tylko w branży, ale także w szkoleniach, które realizujemy wspólnie od dawna. Ciekawe, angażujące, interaktywne, no i oczywiście merytoryczne. Pamiętajcie, że liczy się także znajomość orzecznictwa!

  • Z czego w ogóle może wynikać odpowiedzialność firmy?

  • Rękojmia a gwarancja na usługi serwisowe oraz części lub materiały użyte do wykonania usługi

  • A jak to wszystko działa w leasingu?

  • Czy i do czego firma potrzebuje ogólnych warunków sprzedaży i świadczenia usług?

  • Kto konkretnie w firmie może zawierać umowy? A czy każdy może zlecać wykonanie usług jako klient?

  • Jak zabezpieczyć płatności za usługę?

  • Praktyczne znaczenie opinii rzeczoznawców

  • Czy można zatrzymać pojazd, jeśli klient nie płaci?

  • A co, jeżeli nie chce odebrać auta?

  • Jak rozmawiać z klientem w trakcie reklamacji?

  • I wiele innych zagadnień…

Prawo pracy

Zatrudnianie wiąże się z wieloma procedurami i obostrzeniami, także tymi, które dotyczą cudzoziemców.

  • Zatrudnienie sezonowe – jaką umowę wybrać?

  • Pracownik z Ukrainy – legalna praca krok po kroku

  • Wypadek przy pracy, procedura postępowania, możliwe roszczenia

  • Zasady podpisywania umowy o pracę oraz o czym poinformować pracownika, a o co nie wolno pytać

  • Zasady rozliczania zleceń i świadczonych usług

  • Tata w pracy – uprawnienia ojca-pracownika

E-commerce / ochrona danych osobowych

Rozwój handlu elektronicznego, sprzedaży (części i akcesoriów) oraz świadczenia usług na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa (assistance!) to wyzwanie. Prawodawstwo się zmienia, ważne jest również orzecznictwo.

Weźmy konkretny problem: czy konsument może zrezygnować z usługi zleconej poza firmą, skoro może zrezygnować z towaru zakupionego w ten sposób? Poniższe zagadnienia nasi prawnicy mogą zrealizować także w formie doradztwa.

  • Obowiązek informacyjny: jak go realizować?

  • Regulaminy sklepów internetowych

  • Warunki świadczenia usług poza lokalem firmy

  • Regulaminy oraz klauzule niedozwoloneInna niezbędna dokumentacja

  • Zabezpieczenie danych

Aspekty prawne i organizacyjne napraw poszkodowych w serwisach blacharsko-lakierniczych

Szkolenie prowadzi dwóch trenerów: prawnik-specjalista oraz ekspert zarządzania warsztatami. Ten ostatni przeprowadził setki konsultacji związanych ze stawką za naprawy blacharsko-lakiernicze. Szkolenie może dotyczyć serwisu samochodów osobowych bądź ciężarowych, a także mieć profil typowo prawny lub prawno-organizacyjny.

  • Zasady odpowiedzialności w OC i AC – zakres odpowiedzialności ubezpieczyciela przy szkodzie; kwestionowanie decyzji ubezpieczycieli

  • Zakres odpowiedzialności za stawkę rbh oraz za najem pojazdu zastępczego

  • Zakres i możliwości dochodzenia odszkodowania za zmniejszenie wartości pojazdu

  • Procedura dochodzenia odszkodowania, także w przypadku leasingu

  • Podstawowe taktyki, argumenty i „chwyty” firm ubezpieczeniowych

  • Sposób przygotowywania dokumentów na potrzeby przyszłych postępowań sądowych

  • Dochodzenie odszkodowań od zagranicznych ubezpieczycieli

  • Procedury obsługi szkód komunikacyjnych w samochodach osobowych lub ciężarowych

  • Profesjonalizm zamiast rutyny, czyli do każdego przypadku podchodzimy z procedurą w dłoni

  • Ceny usług blacharsko-lakierniczych a poziom rentowności pojedynczych napraw

  • Organizacja pracy przy naprawach samochodów osobowych lub ciężarowych

  • Stawki za prace serwisowe przy naprawie samochodów osobowych lub ciężarowych

  • Rekomendacje OMRT (Ogólnopolska Motoryzacyjna Rada Techniczna)

Email

Telefon

+48 601 175 196

Show Buttons
Hide Buttons