SZKOLENIA PRAWNE
Oczywiście we współpracy z prawnikami z doświadczeniem w branży!
Rękojmia, gwarancja, prawa usługodawcy i sprzedawcy oraz klienta
Prawo pracy
E-commerce
Aspekty prawne i organizacyjne napraw poszkodowych w serwisach blach-lak
Rękojmia, gwarancja, prawa usługodawcy i klienta
Jakie są prawa serwisu, sprzedawcy oraz klienta? Czy usługi naprawy i diagnozy objęte są rękojmią oraz gwarancją? Jak w prosty sposób zabezpieczyć przed nieuzasadnionymi roszczeniami klientów? I jak zabezpieczyć się przed stratami finansowymi wynikającymi z niektórych roszczeń? Na te pytania odpowie nasze szkolenie prawne.
Zobacz film znajdujący się pod zdjęciem
Nasze szkolenie prowadzone jest przez prawnika mającego ogromne doświadczenie nie tylko w branży, ale także w szkoleniach, które realizujemy wspólnie od dawna. Ciekawe, angażujące, interaktywne, no i oczywiście merytoryczne. Pamiętajcie, że liczy się także znajomość orzecznictwa!
-
Z czego w ogóle może wynikać odpowiedzialność firmy?
-
Rękojmia a gwarancja na usługi serwisowe oraz części lub materiały użyte do wykonania usługi
-
A jak to wszystko działa w leasingu?
-
Czy i do czego firma potrzebuje ogólnych warunków sprzedaży i świadczenia usług?
-
Kto konkretnie w firmie może zawierać umowy? A czy każdy może zlecać wykonanie usług jako klient?
-
Jak zabezpieczyć płatności za usługę?
-
Praktyczne znaczenie opinii rzeczoznawców
-
Czy można zatrzymać pojazd, jeśli klient nie płaci?
-
A co, jeżeli nie chce odebrać auta?
-
Jak rozmawiać z klientem w trakcie reklamacji?
-
I wiele innych zagadnień…
Prawo pracy
Zatrudnianie wiąże się z wieloma procedurami i obostrzeniami, także tymi, które dotyczą cudzoziemców.
-
Zatrudnienie sezonowe – jaką umowę wybrać?
-
Pracownik z Ukrainy – legalna praca krok po kroku
-
Wypadek przy pracy, procedura postępowania, możliwe roszczenia
-
Zasady podpisywania umowy o pracę oraz o czym poinformować pracownika, a o co nie wolno pytać
-
Zasady rozliczania zleceń i świadczonych usług
-
Tata w pracy – uprawnienia ojca-pracownika
E-commerce / ochrona danych osobowych
Rozwój handlu elektronicznego, sprzedaży (części i akcesoriów) oraz świadczenia usług na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa (assistance!) to wyzwanie. Prawodawstwo się zmienia, ważne jest również orzecznictwo.
Weźmy konkretny problem: czy konsument może zrezygnować z usługi zleconej poza firmą, skoro może zrezygnować z towaru zakupionego w ten sposób? Poniższe zagadnienia nasi prawnicy mogą zrealizować także w formie doradztwa.
-
Obowiązek informacyjny: jak go realizować?
-
Regulaminy sklepów internetowych
-
Warunki świadczenia usług poza lokalem firmy
-
Regulaminy oraz klauzule niedozwoloneInna niezbędna dokumentacja
-
Zabezpieczenie danych
Aspekty prawne i organizacyjne napraw poszkodowych w serwisach blacharsko-lakierniczych
Szkolenie prowadzi dwóch trenerów: prawnik-specjalista oraz ekspert zarządzania warsztatami. Ten ostatni przeprowadził setki konsultacji związanych ze stawką za naprawy blacharsko-lakiernicze. Szkolenie może dotyczyć serwisu samochodów osobowych bądź ciężarowych, a także mieć profil typowo prawny lub prawno-organizacyjny.
-
Zasady odpowiedzialności w OC i AC – zakres odpowiedzialności ubezpieczyciela przy szkodzie; kwestionowanie decyzji ubezpieczycieli
-
Zakres odpowiedzialności za stawkę rbh oraz za najem pojazdu zastępczego
-
Zakres i możliwości dochodzenia odszkodowania za zmniejszenie wartości pojazdu
-
Procedura dochodzenia odszkodowania, także w przypadku leasingu
-
Podstawowe taktyki, argumenty i „chwyty” firm ubezpieczeniowych
-
Sposób przygotowywania dokumentów na potrzeby przyszłych postępowań sądowych
-
Dochodzenie odszkodowań od zagranicznych ubezpieczycieli
-
Procedury obsługi szkód komunikacyjnych w samochodach osobowych lub ciężarowych
-
Profesjonalizm zamiast rutyny, czyli do każdego przypadku podchodzimy z procedurą w dłoni
-
Ceny usług blacharsko-lakierniczych a poziom rentowności pojedynczych napraw
-
Organizacja pracy przy naprawach samochodów osobowych lub ciężarowych
-
Stawki za prace serwisowe przy naprawie samochodów osobowych lub ciężarowych
-
Rekomendacje OMRT (Ogólnopolska Motoryzacyjna Rada Techniczna)
Telefon
+48 601 175 196