Szkolenia
Specjalnie dla motoryzacji. Spójrz na wybrane tematy (ale to i tak nie wszystko). Większość z nich możemy z powodzeniem przygotować w formie zdalnej, e-learningowej w różnych technikach (webinar, interaktywny kurs, video…).
jak maksymalizować EFEKTy SZKOLEŃ (DLA KIEROWNIKÓW)
To jest temat, z którego naprawdę jesteśmy dumni. I może jako jedyni mamy opracowany proces dla kierowników liniowych…
SZKOLENIA DOTYCZĄCE PRAWA PRACY
Zatrudnianie pracowników z zagranicy. Wypadki przy pracy. Prawa ojca w pracy. Bądź na bieżąco z przepisami.
Szkolenia z przekazywania wiedzy i umiejętności
Umiejętności przekazywania kompetencji innym pracownikom w firmie liczą się coraz bardziej. Pozwól zdobyć je ludziom!
Zarządzanie serwisem, rentowność i wynagrodzenia
Także zarządzanie w kryzysie! Czy serwis jest rentowny? Ile wynosi koszt wytworzenia roboczogodziny? Jak wynagradzać ludzi?
Szkolenia menedżerskie na różnych poziomach
Wydaje się, że nie jest trudno być kierownikiem. Ale są sytuacje, gdy szefom trzeba zaoferować wsparcie.
SZKOLENIA DOTYCZĄCE specyfikI usług
Elementów marketingu usług jest więcej niż w przypadku „zwykłych” towarów. Istnieje pewna specyfika, której nie można pominąć!
rękojmia, gwarancja, prawa firmy oraz klienta
Czy serwis i sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi? A czy może się okazać, że udziela gwarancji, choć sam o tym nie wie?
szkolenia "miękkie": komunikacja, sprzedaż, proces
Czasem wystarczą proste rozwiązania, ale mamy też techniki zaawansowane.
MERCHANDISING: EKSPOZYCJA I ATMOSFERa ZAKUPÓW
Usługodawca to nie hipermarket. Tym bardziej powinien wiedzieć, jak tworzyć ekspozycję oraz atmosferę zakupów.
Telefon
+48 601 175 196