utworzone przez Motomarketing.pl | 24 lis 2021 | Książki
Ukazała się nowa książka wydana przez Motomarketing.pl, pt. „Vademecum szefa serwisu motoryzacyjnego”, autorstwa Macieja Brzezińskiego. Poniżej prezentujemy jej fragment. To pozycja dla właścicieli niewielkich serwisów motoryzacyjnych, dla szefów małych...
utworzone przez Motomarketing.pl | 27 sty 2021 | Książki, Szkolenia
To przewodnik przede wszystkim dla szefa, kierownika i właściciela firmy, który jest odpowiedzialny za rozwój swojego zespołu. Jego ludzie uczestniczą w różnych szkoleniach, a firma zapewniająca szkolenie nie jest w stanie w pełni kontrolować tego, czy i jak uczestnik...
utworzone przez Motomarketing.pl | 28 sie 2020 | Szkolenia
(o szkoleniach tylko dla branży moto czytaj na samym końcu tego wpisu, ale zachęcamy też do przeczytania całego tekstu) Nie wszystko można zwalić na koronawirusa, ale czemu nie spróbować choć trochę… Wiosną miała się ukazać nasza książka nt. zwiększania efektów...
utworzone przez Motomarketing.pl | 23 kwi 2020 | Prawo, Specyfika usług
Czy zatrzymanie pojazdu z powodu braku płatności za naprawę jest zgodne z prawem? Przepisy (i orzecznictwo) w tym wypadku są dość skomplikowane. Jednak wykonujący usługę nie stoi na straconej pozycji. Przepisy mówią, że rzecz można zatrzymać, jeśli usługodawca dokonał...
utworzone przez Motomarketing.pl | 5 mar 2020 | Prawo, Specyfika usług
Usługodawca często nawet nie myśli o tym, jakiego rodzaju umowę ma z klientem. Oraz jaką odpowiedzialność ponosi z tytułu wad swojego produktu. Poniżej znajdziecie więc informacje o rękojmi i gwarancji w usługach. W codziennych sytuacjach handlowych najczęściej mamy...
utworzone przez Motomarketing.pl | 4 lut 2020 | Szkolenia
W poprzednim wpisie było o procesie, który pozwala na zwiększanie efektów szkoleń. Skoro jednak mówimy o jakiejś zmianie, to jak ją mierzyć? Pomińmy teraz kwestię zaawansowanych obliczeń ROI z projektów szkoleniowych. Skupmy się za to na pomiarach, które mogą być...
utworzone przez Motomarketing.pl | 24 sty 2020 | Szkolenia
Ten tekst jest rozwinięciem informacji nt. szkolenia z maksymalizacji efektów edukacyjnych, którą zamieściliśmy w innym miejscu na naszej stronie www. Ale postanowiliśmy, po istotnym uzupełnieniu (szczególnie o drugą część, którą umieścimy tu niedługo), ulokować go...
utworzone przez Motomarketing.pl | 9 gru 2019 | Szkolenia
W edukacji fundowanej partnerom handlowym występuje kilka interesujących, acz niezbyt pozytywnych zjawisk. W jaki sposób wpływają one na efekty szkoleń? Możliwości sponsora Pierwszym jest organizowanie i często sponsorowanie edukacji przez producentów lub...
utworzone przez Motomarketing.pl | 9 gru 2019 | Prawo
Prawda ludowa mówi, że tylko bogate firmy stać na prawnika. Dlatego ustawodawca doszedł kiedyś do wniosku, że należy szczególnie chronić konsumenta. Kim on więc tak naprawdę jest? Człowiek, to brzmi dumnie Konsument to homo sapiens, czyli nie firma (czyli również nie...